Bring4th Forums
  • Login Register
    Login
    Username:
    Password:
  • Archive Home
  • Members
  • Team
  • Help
  • More
    • About Us
    • Library
    • L/L Research Store
User Links
  • Login Register
    Login
    Username:
    Password:

Menu Home Today At a Glance Members CSC & Team Help
    Also visit... About Us Library Blog L/L Research Store Adept Biorhythms

As of Friday, August 5th, 2022, the Bring4th forums on this page have been converted to a permanent read-only archive. If you would like to continue your journey with Bring4th, the new forums are now at https://discourse.bring4th.org.

You are invited to enjoy many years worth of forum messages brought forth by our community of seekers. The site search feature remains available to discover topics of interest. (July 22, 2022) x

Bring4th Bring4th Community Meet-up Area Sweden.

Thread: Sweden.

Ankh (Offline)

Tiniest portion of the Creator
    Threads: 51
    12-06-2010, 05:45 AM (This post was last modified: 12-06-2010, 05:51 AM by Ankh.)
    (12-06-2010, 05:38 AM)transiten Wrote: Thankyou Ankh...is it possible to remove my comment??? i thought it would only show up in the group i was invited to and i put the link to divinecosmos where i've posted a lot about my personal issues and traumas, that would be catastrophy if all these pple would go in and read ..

transiten

Jag tar bort den på en gång eftersom det verkar dröja innan jag får fram sekretess inställningarna, så tittar vi (jag + admin) på sekretessinställningarna senare och jag kan meddela dig om när vi ändrat dessa.
    //KRAM
    Så där ja, nu är inlägget borta. Jag hoppas att det inte gett dig massa besvär Smile
    //KRAM

•
    transiten (Offline)

Member
    Threads: 11
    12-06-2010, 06:51 AM
    Thankyou Ankh and KarlZon!

You know as a heavy plutonic scorpio with a strong saturn i admit i've got a paranoid tendency that i try to keep in controlWink I also called a friend of mine who told me i can remove a comment myself by klicking on a cross that appears to the right when you move the mouse there, but she didn't know if there's any information about how to proceed on facebook, she had just "happened" to discover it herself.

But KarlZon how is it you mean that noone else can watch my comment on your site? As i open up facebook all my friends and relatives comments are there together with mine, and the friend i called could also
    see it???

transiten

•
    Ankh (Offline)

12-06-2010, 07:37 AM
    (12-06-2010, 06:51 AM)transiten Wrote: Thankyou Ankh and KarlZon!

You know as a heavy plutonic scorpio with a strong saturn i admit i've got a paranoid tendency that i try to keep in controlWink I also called a friend of mine who told me i can remove a comment myself by klicking on a cross that appears to the right when you move the mouse there, but she didn't know if there's any information about how to proceed on facebook, she had just "happened" to discover it herself.

But KarlZon how is it you mean that noone else can watch my comment on your site? As i open up facebook all my friends and relatives comments are there together with mine, and the friend i called could also
    see it???

transiten

Hej,

Som jag har förstått det så syns den kommentaren som du har gjort på FOL men den kommentaren är inte synlig för dina vänner på FB som själva inte är medlemmar på FOL. Däremot vet jag inte vad som händer om de går in på din logg, om de då kan se den kommentaren eller inte. Förmodligen så kan de det. Som jag har förstått så är endast medlemmar av FOL som får upp FOL: s nyheter bland sina nyheter på FB. Däremot så kan alla se och läsa i loggen och bland diskussionerna på FOL, även icke medlemmar, men då måste de gå in på FOL: s sida specifikt. Jag är inte så teknisk av mig, så det här är vad jag har förstått/missförstått Wink.

Jag förstår din noja, man får krypa ut ur garderoben under kontrollerade former, lugnt och fint BigSmile

KRAM

•
    KarlZon (Offline)

Newbie
    Threads: 2
    12-06-2010, 07:48 AM
    (12-06-2010, 07:37 AM)Ankh Wrote:
    (12-06-2010, 06:51 AM)transiten Wrote: Thankyou Ankh and KarlZon!

see it???

transiten

Hej,

Som jag har förstått det så syns den kommentaren som du har gjort på FOL men den kommentaren är inte synlig för dina vänner på FB som själva inte är medlemmar på FOL. Däremot vet jag inte vad som händer om de går in på din logg, om de då kan se den kommentaren eller inte. Förmodligen så kan de det. Som jag har förstått så är endast medlemmar av FOL som får upp FOL: s nyheter bland sina nyheter på FB. Däremot så kan alla se och läsa i loggen och bland diskussionerna på FOL, även icke medlemmar, men då måste de gå in på FOL: s sida specifikt. Jag är inte så teknisk av mig, så det här är vad jag har förstått/missförstått Wink.

Jag förstår din noja, man får krypa ut ur garderoben under kontrollerade former, lugnt och fint BigSmile

KRAM

Tjoo hoo!

Alltså, Ankh förklarar rätt, men det är INGEN från din privata sida på FB som kan se vad du skrivit på gruppsidan, FOL. Endast om dem själva har/hittar adressen dit och tittar, vilket innebär ett extra jobb för dem som inte har adressen dit. Smile

Mvh KarlZon

•
    transiten (Offline)

Member
    Threads: 11
    12-06-2010, 10:12 AM
    OK

Thanks/Tack.....får sova på saken....found another very interesting video posted on my wall, i'll give you the link here on Bring4th.

transiten

•
    Ankh (Offline)

12-06-2010, 12:25 PM
    (12-06-2010, 10:12 AM)transiten Wrote: .....får sova på saken....
    transiten

Man får hoppa ut ur garderoben lugnt, annars kan man skrämma en och annan känslig själ BigSmile

•
    unity100 (Offline)

Member
    Threads: 152
    12-13-2010, 09:58 PM
    skaling ingsson smorgersd boet, vikka grugg .............. my only attempt to speak swedish fizzles at this point ....

•
    dhigher (Offline)

Newbie
    Threads: 0
    11-26-2014, 02:52 PM
    Hello!! I am a student currently in Gothenburg city, Sweden. I am going to stay here for two years but after that I have no idea where I will go. I observed that the last posts in this thread are 4 years old. Its been 2 months since I came here so I am quite new to this place. I am from India. I would love to connect with people living in Sweden currently Smile
    [+] The following 3 members thanked thanked dhigher for this post:3 members thanked dhigher for this post
      • sunnysideup, Parsons, Ankh
    « Next Oldest | Next Newest »

Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Pages (2): « Previous 1 2

• View a Printable Version
    • Subscribe to this thread

© Template Design by D&D - Powered by MyBB

Connect with L/L Research on Social Media

Linear Mode
    Threaded Mode